این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

نوآوران تمام دوران ها از دید جوانان



"شاخص اختراع لملسون- ام. آی. تی" در تازه ترین طبقه بندی خود استیو جابز را پس از توماس ادیسون به عنوان دومین نوآور بزرگ در تمام دورانها برگزید.

اطلاعات "شاخص اختراع لملسون- ام. آی. تی 2012" نتیجه یک نظرسنجی است که از جوانان آمریکایی در سنین 16 تا 25 سال برای شناسایی بزرگترین نوآور تمام دورانها گرفته شد.

در این نظرسنجی، 52 درصد از مصاحبه شوندگان "توماس ادیسون" را به عنوان بزرگترین نوآور تمام دورانها برگزیدند.

"استیو جابز" با 24 درصد در رتبه دوم این طبقه بندی قرار گرفت و پس از وی، الکساندر گراهام بل با کسب10 درصد از آراء در سکوی سوم ایستاد.

"ماری کوری" با 5 درصد و "مارک زاکربرگ" با 3 درصد به ترتیب به رتبه های چهارم و پنجم رضایت دادند.

رتبه ششم را "آملیا ایرهارت" با کسب 3 درصد از آراء به خود اختصاص داد. وی خلبان پیشگام آمریکایی و اولین زنی است که در یک پرواز تک نفره از اقیانوس اطلس عبور کرد.

"تمپل گراندین" با 2 درصد در رده هفتم قرار گرفت. وی استاد دانشگاه ایالتی کلورادو در علوم جانوری،نویسنده کتابهای پرفروش و مشاور صنایع دام درباره رفتار حیوانات است.


به عنوان فردی متاثر از اوتیسم عملکرد بالا، گراندین همچنین به خاطر کارهایی که در دفاع از این سندروم انجام داد شناخته می شود. علاوه بر این، وی دستگاهی را برای آرام کردن افراد فوق حساس اختراع کرد.

براساس گزارش تایم، اینکه بسیاری از جوانان آمریکایی نام ادیسون، جابز و بل را به عنوان نوآورترینافراد تمام دورانها برگزیدند سطح علاقه مندی جوانان به کسانی را نشان می دهد که فناوریهایی راتوسعه داده اند که در اجتماع و زندگی روزمره انسانها تحول ایجاد کردند.

برای مثال، 40 درصد از مصاحبه شوندگان اظهار داشتند که نمی توانند زندگی بدون تلفن همراه هوشمندو تبلت را تصور کنند.

باوجود این، مصاحبه شوندگان این نظرسنجی چندان به آینده اختراعات خوش بین نیستند. به طوریکه 45درصد از آنها خاطر نشان کردند که در مدارس به اندازه کافی به اختراع توجه نمی شود.

 

منبع : سایت مدیر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد