این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

دانلود رایگان کتابی بسیار جالب تقدیم به جامعه کارآفرینی کشور

کتاب کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک
ترجمه و تألیف: مهندس حمید رضا کریمی

732 صفحه - 7.4 مگ - فرمت PDF

دانلود کتاب

این کتاب حاصل ماه‌ها کار مداوم و بی وقفه است. با توجه به اقبال گسترده مردم نسبت به بحث کارآفرینی، به دلایلی خاص، قید چاپ کتاب را زده و آنرا به رایگان بر روی  اینترنت قرار می دهم تا همگان بتوانند از آن استفاده نمایند.
برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی بعضی افراد سودجو خاطر نشان می سازد که این کتاب کاملا بصورت رایگان در اختیار شماست و لذا از پرداخت هر گونه وجهی اجتناب کنید.
از اساتید محترم و دانشجویان عزیز خواهشمندم با یادآوری کاستی‌های احتمالی، اینجانب را مرهون الطاف خویش نمایند.
اگر از خواندن کتاب لذت بردید آنرا به دوستان خود نیز معرفی نمائید.


حمیدرضا کریمی / تابستان 1391 / تورنتو ـ کانادا
h.karimi.entrepreneurship@gmail.com
http://s1.picofile.com/file/7486447418/karimi.jpg
دانلود کتاب

مثبت اندیشى از لوازم کارآفرینی

چیزی که انسان ها را از یکدیگر متمایز می کند نوع نگاه آن ها به دنیای پیرامون است، حتما تا به حال درباره خوش بین بودن و مثبت اندیشی مطالب زیادی خوانده یا شنیده اید اما اگر مطلب امروز را با دقت بیشتری بخوانید و به راهکارهای آن عمل کنید بدون شک متوجه تحولی در زندگی خود خواهید شد.

ادامه مطلب ...

مجموعه کتب زندگینامه کارآفرینان بزرگ ایرانی

مجموعه یکصد جلدی کارآفرینان بزرگ ایرانی راهنمایی علمی و عملی است که رسیدن به یک جامعه کارآفرین را سرلوحه فعالیتهای خود قرارداده است که با حمایتهای علمی مراکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران برای اولین بار در ایران منتشر می شود.

با درآمد کم چگونه ثروتمند شویم؟

شکی نیست که همه می خواهند پولدار شوند؛ کتاب های زیادی در این باره نوشته شده، افراد بسیاری با ادعای اینکه می توانند راه های ثروتمند شدن سریع را به شما بیاموزند، کلاس هایی برگزار می کنند. در روزنامه ها و اطراف شما، افراد ثروتمندی نکته هایی برای پولدار شدن بیان می کنند و گروهی هم تضمین می دهند که می توانند شما را در مدت کوتاهی ثروتمند سازند.
با وجود این، بیشتر این روش ها در دنیای واقعی جوابگو نیستند و دلیلش این است که مهم ترین جزء فرایند ثروتمند شدن شما، خودتان هستید. بدون دانش عمیق، ریسک پذیری، انعطاف پذیری، اراده، زمان و... این توصیه ها و روش ها مسلما راه به جایی نمی برند.
در هر صورت ما هم در این مطلب قصد داریم چند نکته را برای ثروتمند شدن به شما گوشزد کنیم. اگر پولدار نشدید، بدانید تقصیر خودتان بوده است.

ادامه مطلب ...