دوره استراتژی های عملی بازاریابی موفق در ایران
کارگاه آموزشی "بازاریابی" یک دورهی مجازی است که توسط مدرسه خورشید و در طول مدت چهار هفته ارائه خواهد شد. دانشجویان، با شرکت در این دوره، با مفهوم و تکنیکهای بازاریابی، مثالهای عملی مربوط و نحوه به کارگیری این تکنیک ها در کسب و کار فردی، آشنا می شوند.
این دورهی مجازی در هر هفته شامل متن درسی، مثالهای واقعی و بحثهای گروهی دربارهی آنها، چت هفتگی برای بهبود شیوه های بازاریابی تحت نظر تسهیلگران باتجربه خواهد بود.
===================================
مطالب ارایه شده در دوره به شرح زیر است:
هفته اول: شناخت محصول و بازار و تعریف مزیت رقابتی
هفته دوم: جایگاه محصول ارایه شده در یک بازار رقابتی و شلوغ
هفته سوم: تعریف روشهای تبلیغ و اطلاع رسانی به مشتری
هفته چهارم: استراتژی های حفظ مشتری ها و تقویت حس وفاداری آنان در رابطه با محصول
ـ کلاس های این دوره ویژه خانم ها می باشد.
تاریخچه دوره:
اولین دوره بازاریابی مدرسه خورشید در زمستان ۸۹ برگزار شد. در این دوره بیش از ۳۰ دانشجو از میان علاقهمندان برای شرکت در دوره انتخاب شدند که از این تعداد ۱۲ دانشجو موفق شدند دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند و گواهینامه پایان دوره مدرسه خورشید را دریافت کنند. در پایان این دوره سه نفر از میان فارغالتحصیلان برای شرکت در کنفرانس زنان کارآفرین کشورهای اسلامی به کوالالامپور مالزی سفر کردند. این سفر با تجربهها و جذابیتهای زیادی برای این عزیزان همراه بوده است. زمان و شرایط برگزاری دومین دوره بازاریابی مدرسه خورشید متعاقبا اعلام خواهد شد.
لینک : www.khorshidschool.org/content/579