این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

معرفی وب سایت تخصصی کنکور دکترا و کارشناسی ارشد کارآفرینی

phdkarafarini.com

این وبگاه اولین وب سایت تخصصی کنکور دکتری کارآفرینی است که با هدف ارائه بسته های آموزشی آمادگی کنکور، کلاس های آمادگی کنکور و کتب و منابع اصلی رشته کارآفرینی به داوطلبان ورود به مقطع تحصیلات تکمیلی کارآفرینی توسط جمعی از رتبه های تک رقمی کنکورهای دکتری تخصصی کارآفرینی سالهای 90 و 91 را ه اندازی گردیده است. این وب سایت جهت برقراری رابطه مستمر بین داوطلبان، دانشجویان دکتری کارآفرینی، کارآفرینان، اساتید، مشاوران و به اشتراک گذاری دانش تجربی از سوی آنها با شما داوطلبان عزیز کنکور طراحی شده است. داوطلبان در این سایت می توانند:
ـ بسته های آموزشی آمادگی کنکور را خریداری نموده و با مطالعه مرتبط ترین منابعی که توسط رتبه های تک رقمی دو سال پیش گرد آوری شده است، در وقت و هزینه خود حداکثر صرفه جویی را نمایند.
ـ با حضور در کلاس های کنکور دکتری کارآفرینی به صورت بهینه ای زمان و انرژی خود را صرفا به فراگیری و مطالعه سرفصل های اصلی کنکور معطوف نمایند.
ـ با بهره گیری از مشاوره های اساتید کارآفرینی و رتبه های تک رقمی برنامه ریزی دقیق و زمان بندی شده ای برای مطالعه خود تنظیم نموده، همچنین در زمینه انتخاب رشته و نحوه شرکت در مصاحبه های تخصصی از تجارب دانشجویان دکتری بهره مند گردند.
ـ با شرکت در آزمون های تخصصی شبیه سازی شده شانس خود را برای قبولی در آزمون دکتری تخصصی کارآفرینی تا 90 درصد افزایش بخشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد