این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

دوره یکساله MBA کارآفرینی با رویکرد کاربردی

http://ent.ut.ac.ir/images/backup/312.pnghttp://s1.picofile.com/file/6985570420/MBA.gif

مرکز توسعه آموزش‌های عمومی و تخصصی

(آموزش های آزاد) دانشکده کارآفرینی


این مرکز با بهره گیری از اعضای هیأت علمی دانشکده کارآفرینی و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد دو دسته آموزش‌های عمومی و تخصصی را در دستور کار خود قرار داده‌است. دسته اول دوره‌های آموزش عمومی کارآفرینی می‌باشند که با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و آشنایی هر چه بیشتر اقشار جامعه از مهارت‌های عمومی و کسب و کار و توسعه این مهارت‌ها طراحی شده‌است و دسته دوم آموزش‌های تخصصی کارآفرینی است. برنامه‌های این دوره‌ها به طور خاص برای سازمان‌ها و صاحبان صنایع کوچک و برای آشنایی با چگونگی مدیریت کسب و کار طراحی شده‌است.

در این راستا این مرکز با بهره گیری حداکثری ازتوان علمی موجود، اقدام به راه اندازی دوره های مختلف علمی و تخصصی با ارائه مستقیم معتبرترین گواهی های پایان دوره از دانشکده کار آفرینی  در قالبهای مختلف نموده است که دورهMBA کارآفرینی یکساله در گرایش های مختلف از مهمترین آنها می باشد.

چرا MBAکارآفرینی:

جایگاه MBA در دنیای امروز امکان ادامه تحصیل در برترین دانشگاههای داخل و خارج را در اختیار شما قرار خواهد داد. در صورتی که زمینه شغلی در این رشته مد نظر شما باشد، با توجه به اینکه این رشته بسیار نوپاست و با استقبال شدید سازمانها نیز مواجه شده است می توان بازار کار بکر و دست نخورده آنرا در نظر داشت. برنامه های آموزشی MBA دانشجویان را در مقابل موضوعات مختلفی همچون علوم اقتصاد، رفتارهای سازمانی، بازاریابی، حسابداری، سرمایه گذاری، استراتژی، کسب و کارهای بین المللی، مدیریت فناوری اطلاعات و سیاست گذاری دولتی قرار می دهد که با تلفیق آن با کارآفرینی به شخص قدرت درهم شکستن مرزهای محدودیت را هدیه میکند.

برنامه ریزی دوره:

محتوای دوره در قالب یکسال (چهارترم) تنظیم گردیده است که شامل 600 ساعت می باشد که از این میزان 80 ساعت کارگاه آموزشی ، سمینار وبازدید، 40 ساعت پرو‍ژه پایانی می باشد.

طرح درس دوره حاصل ساعت ها کار تحقیقاتی برروی محتوای تدوین شده دوره های موفق در دانشگاه های معتبر دنیا بر پایه استاندارد های روز می باشد که با تطبیق و بهینه سازی آن برمبنای الگوهای کارآفرینی یکی از قدرتمندترین چارتهای آموزشی در این زمینه می باشد.

ملزومات پذیرش در دوره:

پذیرش در مصاحبه ورودی.

داشتن سابقه شغلی و آشنایی بازبان انگلیسی امتیاز مثبت به حساب می آید.

شما می توانید به صورت حضوری یا مجازی در این دوره شرکت نمایید.

 

                                                  مشاوران:

 

43-42 50 22 88

خانم حَنَفی

28-27 50 22 88    

خانم حیدری

45-44 50 22 88    

خانم نوربخش

96 50 33 88            

آقای حسین زاده



منبع: http://ent.ut.ac.ir/news-423.htm


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد