سه‌شنبه 6 تیر 1391
توسط: پیشگام

مدیریت بازار (1) - بازار گرائی

ابعاد مدیریت بازار
در مباحث مربوط به مدیریت بازار، مفاهیمی بکار برده می شود که بد نیست مروری نسبتاً کوتاه بر مهمترین آنها داشته باشیم. امید است مفید واقع شود.

مدیریت بازار (1) ـ بازار گرائی

گرایش به بازار و نیارهای مشتریان، اولین ویژگی بازاریابی جدید است. مدیران کامیاب، کسانی هستند که سازمان خود را با شرایط روز همگام می سازند. این همگامی زمانی امکان پذیر است که کارکنان و مدیران، گرایش به بازار (بازارگرائی) را به عنوان یک فرهنگ و بینش بپذیرند و دنبال کنند.
در بازارگرایی رضایت مشتریان، هسته‌ اصلی فعالیت شرکت را تشکیل می‌دهد و کلیه فعالیت‌های شرکت در راستای ارضای نیازهای مشتریان شکل می گیرد و شناخت نیازها و انتظارات مشتریان و پاسخ‌گویی به تغییرات ایجادشده در بازار، نقش کلیدی در موفقیت شرکت بازی می‌کند.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد