این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

این وب توسط گره سیاه شهر شال هک شد 09377465458

مشاوره و آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

کتاب جهانی بدون فقر

جهانی بدون فقر: نوشته دکتر محمد یونس
کتابی مرجع در حوزه کارآفرینی اجتماعی

دکتر محمد یونس یکی از موفق­‌ترین کارآفرینان اجتماعی جهان به شمار می‌آید. او توانسته از طریق اشاعه راه حل‌های خلاقانه تا به امروز میلیون‌ها نفر را در بنگلادش  از فقر قطعی رهایی بخشد. موسسه­‌ای که وی در بنگلادش با هدف کمک به فقرا تاسیس کرده بر کل اقتصاد این کشور تاثیر شگرفی داشته است. موفقیت‌های یونس سبب شده که امروزه هزاران موسسه در سراسر جهان  به اقتباس از روش‌های وی، با امید بیشتری به انجام فعالیت در حوزه کارآفرینی اجتماعی  بپردازند.  بنیاد نوبل نیز دستاوردهای یونس و سیستمی که وی پایه‌گذاری کرده  را به رسمیت شناخته و جایزه صلح نوبل را در سال ۲۰۰۶ به  وی و بانک گرامین اهدا کرد.

کتاب یونس "جهانی بدون فقر" که شرح تکامل تدریجی بانک گرامین و موسسات زیرشاخه آن است، به کتابی مرجع برای همه کارآفرینان اجتماعی تبدیل شده است. وی در این کتاب به شرح، از تجربه خود می‌نویسید و چرایی اهداف و راهبردهایش را توضیح می‌دهد.
این کتاب به فارسی برگردانده شده و فصل‌های آن به صورت هفتگی در سایت مدرسه کارآفرینی پرتو انتشار می‌یابد. تا به امروز ۶ فصل از ۱۱فصل کتاب انتشار یافته است. امیدواریم که این کتاب بتواند فعالین پروژه‌های خدمات اجتماعی و عام المنفعه را در راستای دسترسی به اهداف والایشان کمک کند.
لینک کتاب : www.partoschool.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد